You're gonna catch a cold from the ice inside your soul



Hallå!
Idag är det verkligen kallt ute. Tror det var minusgrader rätt sent in på morgonen till och med. Usch. Det är snart dags att plocka fram vinterjackan. Den jacka som jag inte äger... Fick ju inte tag på någon i Karlstad.
Det är helt otroligt att jag steg upp vid halv ett idag. Varför sover jag så himla mycket? Jag la mig runt tolv igår och somnade runt ett. Jag måste ju vara utsliten eller inne i någon slags sovperiod. Haha.
Dagens planer är att stax ta ett bad och ha hårinpackning och hela alltet. Sen ska jag ta tag i mina studier. Har ju nationella i spanska i morgon. Det konstiga är att jag inte tar det så himla seriöst, för det mesta känns det som att man redan kan. Fast en litet titt behövs det tog på det. Och så var det ju det där kemiprovet. Men efter det så der det lite lugnare ut på läxfronten. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0