What doesn't kill you makes you stronger



Ska dra min andra film för denna dag. The Beach blev en stor besvikelnse må jag säga. Boken är så himla mycket bättre. Jag hade nästan tänkt stänga av filmen när mer än helften var kvar, för den var inte alls som boken.
Men nu ska jag ta mig en titt på Water for elephants. Med Reese Witherspoon och Robert Pattionson i huvudrollerna så känns det som att det bara kan bli bra. Efter filmen ska jag krypa ner i sängen och börja med en ny bok. Nu när vintern börjar smyga sig så läser jag allt mer. Det är mysigt.

Denna dag har varit otroligt lång. Men den har ändå inte varit seg, även om jag knappt gjort ett dugg. Jag och min syster spelade lite tillsammans förut. Ganska så trevligt. Sen så har jag pratat med min vän i telefon och diskuterat om hur allt blir om några dagar. Planerat lite och så. Ska verkligen bli skoj. I morgon har jag en del att göra och jag ska även komma igång med alla nödvändiga sysslor som det känns som att jag lagt åt sidan alldeles för länge. Och jag ska framförallt börja komma igång med bloggandet mycket bättre, något som blivit rätt dåligt på sistonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0