I'm not over you



Hejsvejs i lingonskogen! Är allt bra med er? Jag har själv åkt på en vidrig förkylning. Det är som ett tryck i huvudet, halsen gör ont, hjärnan svider, kroppen är tung och jag är väldigt trött. Sov många timmar i natt, i alla fall sju, och det är mer än vanligt. Men ändå så kändes det som att jag skulle somna under varje lektion. Under historian var det som värst, jag och Saga fick en övertrött skrattatack då, haha. Gick inte att stoppa det, allt bara bubblade upp.
Är hur övertrött som helst nu med. Hur många gånger har jag nämt ordet trött nu? Minst tre. Har en historia som ropar efter mig och en hel del svenska och engelskaord också. Har insett att jag inte har ett liv för tillfället och att skolan äter upp mitt liv. Bara att hoppas att det ger resultat och att man får en bra utbildning i framtiden. Äh, ska sluta planera framtidsplaner och leta reda på min historiabok. Gahh, kommer somna över den. Kanske kaffe kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0