16 Oktober 2011



Hallåhallå!
Sitter här och pluggar samhäll medans jag dricker kaffe. Har under dagen suttit och mixtrat med lite nya bloggdesigner. Känner det börjar bli dags för en ny nu när vintern knackar på snart. Annars har inte mycket gjorts idag. Har gjort det traditionella spabadet som alltid görs på söndagar. Söndag är ju som sagt den dag då man ska raka benen, ha hårinpackning och ansiktsmask. Känner mig riktigt fräsch nu. Så nu sitter jag helt osminkad i myskläder med mina fina läxor. Hehe. Det går rätt bra med skolarbetet idag, för jag förstår det mesta utav det jag håller på med. Skönt. Nu ska jag läsa vidare.

Kommentarer
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-10-16 @ 18:40:59
URL: http://nattstad.se/cacci

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0