This time I'm not leaving without you



Nu har jag kommit hem ifrån Karlstad. Har verkligen haft en väldigt kul dag där. Det blev som jag hoppats och lite bättre. Fann ett par riktiga tantskor som jag blev förälskad i, en behövlig mascara, en skjorta och en ny väska. Är nöjd med mina inköp. Mitt sällskap till Karlstad, som bestod av Julia, var mycket trevligt. Vi fick oss goda skratt, snackade och hade det bra. Vi stötte på massor som andra ifrån vår skola, antagligen för att vi är lediga. Vi fick oss sällskap av två andra härliga tjejer på tåget hem. Så en bra dag idag. Nu kom Julia hit. Vi får aldrig nog av varandra, haha. Ikväll blir det ju Idolmys. Finalerna ska absolut ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0