Sverige till EM



Nu är det nog tänkt att jag ska skriva något i stil med "Åhh, Sverige vann!!!! Jag är så lycklig!!!!". Men jag tror jag skippar det. Visst, det är jäääättekul att de är vidare till EM, men jag är inte så inne i den här fotbllskarusellen. Hela facebook överbelastas med det här med fotbollen. Ska jag vara ärlig så visste jag inte ens att de spelade idag, hehe. Ooops..! Men grattis Sverige, ni var bra.

Ska hoppa ner i sängen nu. Imorgon är det tänkt att jag och två vänner ska iväg på zumba. Första gången för min del! Tror det kan bli riktigt roligt. Jag gillar ju dans så! Har ju länge tänkt börja med någon slags träning, men inte riktigt vetat vad. Så det är väl värt att ge det en chans. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0