Samhällsplugg och kladdmakaroner



Åhh vad jag är trött! Har inte suttit vid en dator sedan jag kom eftersom jag har pluggat. Det är inte likt mig. Samhällen börjar i alla fall sätta sig nu, fast en del saker krånglar för mig. Jag får inget sambans mellan demokrati, diktatur, parlamentalism, monarki, presidentstyre och republik. Ajaj, och jag som har prov i morgon. Ska läsa igenom det hela ordentligt innan jag lägger mig och sedan be till gud och hoppas på det bästa.
Ska ta ledigt ifrån studierna och försöka göra något roligt nu. Jag hade ju så svårt att somna igår, men det var så många saker som snurrade i min lilla hjärna. Fick så många nya idéer. Haha. Jag kommer på mycket kul om kvällarna. Ska absolut försöka få några av de sakerna gjorda innan jag dör. Så varför inte lika gärna börja nu? Vad sjuttsingen har männsikan hittat på nu då? Ja ni, jag vet knappt själv.
Vet ni vad jag fick till mat idag? KLADDMAKARONER!! Jag kallar stuvade makaroner för det, för er som inte vet det. Det var hur länge som helst sedan jag åt det, så det kändes nästan lite lyxigt att få det. Onödigt vetande. Puss.

Kommentarer
Postat av: Majsaaaaan

aa, men det krävs nog ganska mycket avfärgning innan... får väl ta och beställa tider hos frissan (;

2011-10-18 @ 08:42:59
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0