Nu är det helg!

Tror  att vi alla i klassen var ganska så trötta under kemin, vår sista lektion, idag. Det var så flamsigt och man förstod inte mycket av det vi gick igenom. Så när det var fem minuter kvar så släppte hon oss. Äntligen helg!Plugga lite samhällsprov och göra matte. Haha, men lite så kommer det vara denna helg. Farmor var i alla fall gullig och skjutsade hem mig när jag slutat, så jag slapp vänta på mamma.
Nu ska jag göra så att tiden går lite fortare med både det ena och det andra. Ska nog kolla lite film tror jag. Höst = se på film och läsa böcker. Har lagt in några nya filmer på datorn, så det ska bli lite mys framför den i några kvällar framöver nu. Några spännande svenska deckare bland annat. Senare ikväll ska jag umgås med mina fina vänner.

älskar citat♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0