I'll follow you into the dark



"Jag baxnar över mina blessyrer"

Lista ut den meningen ni! Har åttioåtta synonymer i svenska till imorgon, och jag kan verkligen inte alla. Det är nästan pinsamt hur dålig man är på sitt egna språk. Så jag antar att det här testet är ganska så bra. Mamma åkte mitt i läxorna ner till Torsby och inhandlade bullar. Det är ju trots allt kanelbullend dag idag. Alltså egentligen, varför får bullen ha en egen dag? Likaså våfflan? Haha. Konstigt land vi lever i som firar maträtter. Tror jag tränade bort bullen efter en riktig skrattattack som jag fick förut. Det började med att jag insåg att jag tänker på baugette när jag hör ordet bagatell. Så ja, jag satt och skrattade tills magen kramade i ett bra tag då. Mamma började tro att jag blivit knäpp. Kul att skolan roar en så. Har nog sovit för lite den veckan. Det är verkligen tur att vi har en extra ledig dag denna helg, så att man får sova ut rejält. Och självklart tagga inför alla ny prov som väntar. vå dagar kvar denna skolvecka alltså, ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0