30 Oktober 2011



God morgon!

För ovanligheternas skull så vaknade jag rätt så tidigt emot vad jag brukar. Klockan tio steg jag upp, även om jag låg och läste i över två timmar. Jag var bara tvungen att få reda på hur det hela slutade, så jag läste ut boken innan jag la mig. Att jag kunde gå upp såpass "tidigt" måste ha berott på att vi ändrat till vintertid i natt, och på så vis fått en timmes extra sömn i natt.

Började morgonen med frukost i soffan framföt MTV innan jag och min syster bestämde oss för att träna. Benen är lite slut nu efteråt. Så för att komma ner i varv ska jag nu se på filmen som är baserad på boken The Beach. Filmen har samma namn som boken. Det ska bli mycket intressant om filmen når upp till den grad av hur bra boken var. Har svårt att tro det, för det brukar sällan vara så. Men hörreni, läs boken, den var riktigt bra. Man levde sig in i den. Blev nästan lite ledsen när jag läst sista meningen, för då var man inte längre delaktig i den. Då var det slut.
Nu ska jag kika på filmen. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0