23 Oktboer 2011



Mysig frukost ute ifrån i somras.

God morgon!

Även denna dag startade med en alldeles för lång sovmorgon. Men jag kom hem rätt sent och var väldigt trött när jag hoppade ner i sängen. Det velades en hel del om vad vi skulle göra och om vart vi skulle vara igår kväll. Men till sist så blev jag och några vänner hemma hos en vän för att se på film. När vi tittat klart så drog vi ner på Torsby en liten sväng. Kvällarna på byn är hur döda som helst. Det kommern några få bilar och man stöter på några enstaka människor. Runt halv ett så drog vi alla hem i alla fall. En ganska kul kväll ändå.

Dagens planer är att fortsätta städa. Teverummet, köket och hallen är nog de viktigaste. Det är ganska så rörigt här hemma nu. Grejer överallt. Men jag ska även hinna spendera lite tid med min finfina vän Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0