Ska mörda filmerna



Är man en hemsk människa om man vill stycka, hacka, mosa, krossa och slutligen kasta svenskafilmerna i en svart sopsäck som luktar äckligt mycket Plast, och som är fylld med massa stenar inuti, så att filmerna sjunker ner till botten i en sjö och stannar där i det mörka, iskalla vattnet förlltid?
Har verkligen god lust att göra det. Tjohoo, jag trodde min dator var bra och kunde fixa filmerna, men inte då, klart det ska tölas! Kångel is my best friend ♥ Åhh, blir så sur. Liksom, ska jag börja bli filmördare och hamna i fängelse bara för det här? (Shit vilket seriöst inlägg, kan nog inte bli värre).
Jag vet att ni inte bryr er ett piss om det, så varför tar jag inte ens upp det? Och varför ska jag sura? Det här ska ju vara en glad blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0