Killing me slowly



Jag och min sköna böna!

I nästan två timmar har jag suttit och snackat med vänner på skype. Det är tur att jag har dom, mina egna mattelärare Jag är lyckligt lottad som har så smarta kamrater. Fast vi drog allt iväg bortom matten ett flertal gånger, men det var en trevlig pratstund med många skratt.

Imorgon väntas ett matteprov som jag inte alls känner mig förberedd inför. Jag ska bara göra mitt bästa och be till alla gudar som finns att det ska gå bra.
Efter skolan imorgon så kommer jag ha fullt upp! Är uppbokad hela dagen lång. Ska bland annat på möte (shit vad professionellt det lät!) och på bio med mamma.

Nu måste jag nog ta och hoppa i säng. Börjar på att bli förkyld och för lite sömn gör det inte bättre. God natt så hörs vi till morgonen eller imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0