18 November 2011



Den här veckan har passerat hur fort som helst! Vips så var det liksom helg. Och nu kan man säga att det blir båda lite långledigt och chill framöver. I alla fall under de två kommande veckorna. Nästa vecka har vi tre resursdagar, då gör man sådant som inte har hunnit med osv. På måndag har jag ett pyttelitet prov och en fysiklektion och på tisdag har jag fysikprov. Men på onsdag har jag inget att göra, så då får jag vara ledig och läsa i engelskaboken som ska vara färdig tills jul.
Och nästa lördag är det öppethus  Stjerneskolan, då får ni komma och ta er en titt! Eftersom vi elever kommer att vara i skolan då så får vi vara lediga på tisdagen efter det. Plus att vi har studeidag på måndagen samma vecka. Låter väl inte helt dumt?

Ikväll så har jag ätit en god middag med familjen och nu så Idol-myser vi framför teven. I morgon vntas en lång och behövlig sovmorgon! Måste ju vara utvilad inför att sitta med fysikeboken i högsta hugg en hel dag.
Nu tror jag minsann Idol börjar igen, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0