Onsdag 25 maj




Eftersom jag och Julia var på gym igår (vi skippade zumban, för Julia hade så ont i sin fot) så trodde jag att jag skulle vakna upp med världesn träningsvärk, eftersom jag är så otränad. Men jag hade fel, jag har bara lite ont i armarna, that's all.
Nu är det skola som gäller. Kämpigt att gå upp de sista dagarna nu, fast snart är det slut som tur är. I morgon gör jag mitt sista prov i nian, teknikprov. Det kommer gå åt pipsvängen, men vem bryr sig? Jag kommer ändå in på det jag vill.
Efter skolan så ska jag spela med bandet. Bandet, det låter ju hur knäppt som helst, jag har ett band, fattar det knappt. Så jag är väl hemma runt fyra. Men kortis-dag idag är inte alls fel.
Nej skola nu!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0