Tisdag 22 april 2011



God morgon!
Våren har verkligen kommit nu. Varje dag lyser solen och man ser hur snön smälter bort mer och mer för varje dag som går. Det är fint det. Jag älskar våren. Det är helt klart den vackraste årstiden. Särskilt i maj. Backen är bar, blommorna börjar blomma, det är lagom varmt, solen lyser... åhh! Jag längar verkligen efter våren. Jag vill inte ha snö längre.
Jag har varit vaken sen sju i morse! Ja hör och häpna... Men jag hörde hur Linnea och mamma gjorde sig i ordning och fixade - för de har ju skola och jobb. Jag själv tar det så lugnt så, under min praovecka. Så jag gick upp och kollade på teve, för jag var ändå pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0