Filmen var jättebra, synd att jag inte fattade så mycket bara



Filmen var jättebra! Åh, grät nästan. Gråter jämt nu för tiden - jag skojar inte. Grät floder åt Shrek igår. Jag är så emotinal (vad säger man på svenska? KÄNSLOSAM, just ja..). Jag satt där i biosalen och insåg "det är snart slut nu, inge mer Harry Potter. shit" Jättehemskt ju. Jag fastnade så för filmerna och nu är de slut! Jag ska också skriva en sådan jättebra bokserie och sedan fixa filmer åt dom. Hehe, nej, sker nog inte. Men lyckas jag så ska jag... äh kommer inte på nåt. Tyvärr så fattade jag inte filmen, haha, fail eller vad? Liksom vad hände med den där jättemgaiska-superhäftiga trollstven som var så mäktig? Hur bytte den ägare? Och ja... alla andra tusen frågor. Får nog gå och se filmen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0