En härlig sommardag


En liten dagens oufit.

Sommeren är tillbaka!
Jag sitter här och dricker iskaffe. Kallt kaffe med is i, mums! Det är så varmt och skönt ute. Idag var det ljuvligt att vara vid stranden med barnen. Bara sitta i solen och njuta. Bygga några sandslott och bada benen. Svensk sommar när den är som bäst!
Snart kommer några gäster, släktingar är det väl. hit på tårta för att fira mammas födelsedag. De kunde inte när hon fyllde år, så vi tar det nu.
Ikväll ska jag försöka träna på ett eller annat vid och efter det ta ett bad och raka benen. Haha, det är så äckligt med stubbiga ben, det gör bara ont. Intressant... Vill ju vara fin i morgon kväll. Nej, jag ska inte nämna det nu, för ni har nog börjat förstå vad som väntar då. Dans och roligheter med i alla fall tre tjejkompisar. Trevligt.
Tror jag har bränt mig sen vi var vid sjön, är lite röd i den bruna färg jag fått. Ja, jag är brun!!! Men jämför jag mig mot någon annan så ser jag ut som en blek kräfta. Det där gick inte ihop, men jaja. Sluttjafsat nu. Ska fixa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0