Buff



God morgon! Denna dag ser ut att bjuda på fint väder även den. Härligt! Så det blir nog mycket bad idag. Gör mig ingenting att samtidigt få lite färg medans jag jobbar. När jag kommer hem blir det nog lite hektiskt. Ska plocka bort kläder som dräller överallt, kanske sova en stund, dammsuga, fixa mig, dra till Julia och sen till Kolsnäs. Kommer nog få lite panik om vad jag ska ha på mig. Det ständiga problemet. Behöver verkligen ta en tripp till Karlstad snarast. Handla höstkläder som jag älskar, sommarkläder är inte riktigt min grej. Om cirkus en halvtimme ska pappa dyka upp och skjutsa mig till jobbet. Egentligen skulle jag nog kunna sova en halvtimme extra, men det är skönt att vara säker på att jag hinner med allt. Vi hörs när jag kommer hem! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0