Lite bekymrad över gymnasievalet...



Nu har jag varit duktig och gjort både spanska och NO. Puh, det börjar bli kul med NO igen!
Kanske borde jag ta och fixa gymnasievalen och klicka i natur som förstahandsval? Det är ju det jag vill, innerst inne, och det som är menningen. Men det är ändå jobbigt. Jag vill inte släppa taget om min klass. Vi kommer splittras och det tar emot så fruktanvärt. De som man kallar sina vänner kommer gå andra vägar än en själv. Jag är livrädd, som jag sagt föut. Men jag vet att natur är det som är rätt för mig, men jag är så himla nervös över att det ska bli fel. Alla säger att jag är en idiot om jag väljer samhäll, och det känns ju väldigt bra... Fast de har nog rätt. Samhäll är inte min grej, det är bara något jag fått för mig. Jag är bara lite förvirrad och orolig över framtiden, det är allt.  Kanske lika bra att göra det snabbt och få det överstökat? Så jag slipper grubbla mer. Nej jag vet då inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0