4 December 2011 - Det blev en lång kväll igår

Det blev en väldigt lång kväll i aulan igår! Vi kom dit vid halv fem och var hemma vid halv tolv igen. Det var många bra band, men eftersom det höll på så länge så blev det tyvärr lite segt till sist.
Det var även en del töl med tekniken, så det drog ut på tiden. Plus att brandlarmet började tjuta på grund av rökmasiknen. Och då var vi tvungna att gå ut ur lokalen, även om vi visste att det inte brann.
I slutet av tredje akten så låg jag och Julia och halvsov lite smått på varandra. Haha. Men man blev så himnla trött till sist och ville bara hem. Men annars så var det ganska så bra. Jag kände dock inte till så många av banden, men de yngre banden visste man i alla fall vilka det var.

Efteråt så åkte jag coh min syster med hem till mormor och tillbringade natten där. Det var så länge sedan vi sov över där, så vi kände att vi ville det. Och så steg vi upp viad halv elva imorse och blev bjudna på en god frukost. Sen bar det av hemåt för att se på skidskytte. Nu väntar jag på att tiden ska rinna iväg så att Julia ska komma hit på besök. Vi ska bland annat beställa biljetter. Spännande.

Bolinderz och Tortured Mind var två av de tolv band som spelade igårkväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0