29 December 2011



Även om jag sover minst tio timmar per natt, så är jag ändå segast i världen under hela dagen. Kroppen är nog inte van att vara uppe vid de tider som jag är uppe vid nu när det är lov. Jag går inte och lägger mig förrän vid två varje natt och vaknar runt tolv på dagen. Men man får väl skylla sig sjäv! Man vänjer sig ju till slut i alla fall.

Jag och min syster har spenderat hela dagen vid mormor. Vi åt mat där och lekte sedan med våra gulliga kusiner. Den försvunna diamanten och kulbank spelades även. Det är otroligt hur slö man blir efter att man umgåtts med små varelser. De små har alltid en sådan enerigi, och man önskar att man själv var lika livfull. Haha. Men det är hur kul som helst. Jag äslkar barn och vill ha en hel drös när jag blir vuxen! De är så söta.
Nu har vi i alla fall kommit hem och nu ska jag ta det lite lugnt. Ikväll ska jag och min syster mysa, för vi är ensamma hemma. Lite film och sånt. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0