Sommarlovets sista dag



Skolan börjar i morgon!!!
Jag har svårt att inse att det är dags i morgon. Skolan börjar igen. Jag ska få en ny klas och en ny skola. Allt som var så tryggt är inte längre lika säkert. De närmaste vännerna kommer gå åt ett annat håll. Det känns lite tufft såklart, men ändå väldigt spännande. Det ska bli något helt nytt. Börjar på att bli lite nervös nu. Liksom, har det verkligen redan gått tio veckor?! Det är ju helt sjukt.

Igår var jag nog lite för negativ. För kvällen bjöd väl även på lite roliga händelser. Promenad mitt i natten, roliga kommentarer från olika människor, dans, några skratt och trevliga människor. Så jag skulle ljuga om jag sa att kvällen var helt värdelös. För lite kul var det ju ändå. Men jag var ju inte så pepp på att dra ut, så det förstörde nog en del. Nu är det slut på Kolsnäs för i år, men nästa år så ska jag och vännerna ta Kolsnäs med storm. Fast de kvällar som spenderats där denna sommar har varit riktigt roliga. Dansat så att benen värkt rejält och fötterna fått avskyvärda skavsår, men det är ju bara tecken på att det varit en bra kväll.
Ska kanske ikväll dra ner och kika på Julia som spelar match vid sex. Höra lite med dom om imorgon och så även. Skola, skola, skola, det enda i huvudet nu. Vad ska jag ha på mig? Oj, skolan kan vara lite väl jobbig ibland. Men det ska bli skönt att få börja igen. Få alla rutiner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0