I'm going to be a redhead some day



Kunde inte bestämma mig om vilka skor jag skulle ha, så det fick bli båda. Känns bra nu när jag vet att dom om några dagar kommer finnas i mitt hem. Lyckokänsla. Hemsk jag är som nästan kan köpas för pengar. Det där lät ju helt fel. Men jag älskar att få saker. Men det behöver inte vara stora, det kan lika gärna vara en tidning. Så nu vet ni det också. Onitressant. Fast att få en kram eller en fin kommentar är nog ännu bättre. Nog om det. Jag har bestämt mig för att framöver boka en tid hos frissan. Ska avfärga mig, färga mig och klippa mig. Ska bli en rödis. Vill det, så jag måste prova. Spännande. Ett nytt jag. Men ändå inte. Vad jag babblar på bra nu. I morgon är det dags för andra skolveckan. Jag ser faktikst fram emot det. Jag gillar min klass och det mesta är bra nu. Shit vad grym jag är för tillfället. Inget kan knuffa omkull mig. Ska träna nu. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0