Barcelona I love you



Inatt drömde jag om Barcelona. Åh vad jag saknar det stället. Jag blev lite förälskad i den vackra staden. Det var varmt, god mat, härliga stränder, bra shopping, fint överhuvudtaget, häftiga byggnader, massa svärdheter... Vill dit igen!! Jag är nog lite mer storsdtadsmänniska än bybo. Det händer alltid saker i stora städer, det är allid något nytt pågång. Hur som helst så vill jag dit igen. Barcelona och några vänner. Trevligt det vore. Ska hur som helst försöka få med familjen på en resa till vintern. Teneriffa kanske? Det var ett bra ställe. Hotellet vi bodde på var även det toppen. Men Sverige i dessa dagar är även det okej! Sol och varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0