Telefonen i garderoben


Dagens

I morse vaknade jag vid fyra och trodde jag försovit mig, men när jag såg på klockan så blev jag lättad. Men då dök det upp andra problem - vart var min mobil?! Jag gick runt, ett bra tag, men fann då ingen mobil. Bestämde mig för att sova, för jag orkade inte gå och leta längre. Tänkte att jag vaknar väl när Linnea går upp i alla fall. Men klockan ringde allt på mobilen kvart i sex, men såg den gjore jag inte. Jag gick upp, lyssnade efter den, och till sist fann jag den. Den låg i garderoben. Hade väl glömt den där igår. Åh, hur dum får man bli?

Har jämt fått i mig lite mat framför datorn. Lyckades självklart riva ut mjölkglaset.
Men nu är det väl bra. Förutom att facebook inte funkar...
Är det inget som ska funka idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0