Promenad


Vi var ju bara tvunga att dra ut på en promenad med hunden när vädret skrek vår! Helt underbart. Det var till och med för varmt med jacka. Jag blir så himla lycklig av solsken och av att se snön smälta! Det är när våren kommer som även jag börjar att blomma. Att man ens väljer att bo i Sverige under vinterhalvåret... Anyway! Det börjar bli dags för mig att käka lunch. Gahh, jag är verkligen hungrig. Men jag dricker massvis av vatten, så det hjälper. Och till lunch får jag faktiskt dricka en smoothie. Det är tack och lov bara två dagar som man inte äter riktig mat, så detta ska allt gå fint! Jag är så spänd på att se om jag blir piggare, tappar sötsuget och mår bättre efter dessa nio dagar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0