C9

 
Det var för några år sedan via en vän, som jag först kom i kontakt med Forever Living. Jag var väldigt skeptisk, då jag är det till många produkter. Jag valde iaf att prova en av deras produkter. Jag hade problem med min torra hy som sved av varenda ansiktskräm jag testade, men Forevers ansiktskräm hjälpte. Och den får även sminket att sitta väldigt bra. Jag tyckte till att börja med att priset på denna produkt var saftigt (runt 300 kr tror jag), men en burk varar för mig i 8 (!!!) månader. Jag har även testat andra produkter och diggat dem skarpt. Man får verkligen det man betalar för!
 
Nu är det dags att testa något nytt! Jag ska idag påbörja deras C9. Sjukt spännande! Jag är jättepepp, då jag sett många med grymma resultat. I 9 dagar går man på en slags diet för att påbörja ett hälsosammare liv, och det är väl just därför jag vill prova detta. Jag har världens sötsug, är dålig på at röra mig, men nu vill jag ändra på detta genom att kickstarta det hela med C9! Jag ska berätta vad jag tycker om det, och hur det går, dag för dag! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0