6/3-16


Jisses vad jag har plågat mig igenom ännu en urinvägsinfektion, dock verkar det vara på väg att vända. Jag måste ringa till sjukhuset IGEN i morgon, för nu har jag fått nig av det här. Och mitt i mina urinproblem så jobbar jag som aldrig förr. Gud vad jag gäspat på jobbet idag. Oscar och jag åkte och firade hans mamma igår kväll, vilket slutade med vin och att vi inte somnade förrän tre. Men det var supertrevligt! Jag har verkligen världens bästa svärmor. 

Nu ikväll ska hemmet tas tag i. Vi har tvättat all smutstvätt i veckan, vilket lett till en enda röra. Trust me, i höst är det dags för större boende. Det är inte hållbart att bo så litet när man är två. Frågan är bara om man ska flytta till hus eller lägenhet... Ahh, det är inte lätt det där alltså. Nåväl! Nu ska jag pussa på min pojke, vi firar faktiskt 6 månader idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0