28/3-16


Hej på er! Då var påsken över för denna gång, och jag har min sista lediga dag på denna "långledigheten". Jag kanske skulle ta och rabbla upp vad jag har haft  för mig! I fredags käkade hela släkten påskmat hos mormor, och senare drog jag och lite folk ut på fest i Stjernehallen. Dansband (Lasse Stefanz spelade) är verkligen inte min grej, men jag hade det rätt kul ändå. Men jisses vad man tappade bort alla hela tiden! Kvällen avslutades med kebab och mos, bästa fyllematen. ❤️❤️

Under lördagen bakishängde vi, åt mer påskmat och på kvällen tog vi en biltur. Vi funderade ett tag på att dra ut, men jag orkade verkligen inte. Igår åt vi ... dam-da-dam... ännu mer påskmat. Det fanns massvis med lax över, så gott! På kvällen sadlade vi om och gjorde oss redo för party uppe på Hovfjället. En ganska misslyckad kväll, men Lovisa fick iaf sin 18-årsdag firad! Och denna måndag då. Jag har legat i sängen hela dagen. Oscar har farit iväg på möte, så jag får egen tid ikväll. Jag tänkte fixa lite hemma-spa och se på serier, men först måste jag nog slumra nån timma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0