24/3-16


Jag har lyckats slarva bort min kameraladdare, så ni får stå ut med mobilknäppen tills vidare! I morse fick det bli smörgås med ädelost, lax och avokado till frukost. Herre min skapare vad gott, och SOM jag jag saknat att käka macka till frulle! Men det märks att magsäcken krympt, det tar stopp mycket fortare. Man orkar inte äta mer bara för att det är gott. Jag ska berätta mer om hur det gått med C9 senare. Jag är iaf sjukt nöjd, men kanske inte för det ni tror det beror på! :-) 

Nu ska jag förbereda dagens middag och sedan hoppa i duschen. Jag har fastnat framför något Bachelor-bröllop och sitter mer eller mindre och lipar för att det är så fint... Haha. Jag blir bara mer och mer blödig med åren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0