23/3-16


Några bilder från denna onsdag!

Jag har varit ledig idag, mitt i veckan, världens lyx! Oscar och jag passade på att handla inför påsken. Vi tog även en fika på Wiener och senare kom svärmor över på besök. I eftermiddags var vi iväg och kikade på kattungar. Vi har bestämt att utöka vår familj med ännu en katt. Herregud vad söta kattungarna var! Det var så himla länge sedan jag hade en kattunge nu, senast var när katten hos mamma fick de två katter som fortfarande bor hos mamma, vilket var runt 3-4 år sedan, så jag saknar det. Vi vette katten (hehe) om Pärlan som trivs med att vara ensam katt i huset kommer att gilla det, men hon vänjer sig! Dock är det ett tag tills kissemissen får flytta hem till oss. 

Under kvällen åkte Oscar och fixade med bilar, så då fick jag egen tid. Hur tråkigt det än må låta, men att ifred få städa och dona med bra musik i bakgrunden, är som ren terapi ibland, så det har jag sysslat med ikväll. Lite påskpynt fick komma fram och jag möblerade om i hallen. Nu är pensionärs-Josefin väldigt trött och ska gå och lägga sig. Haha, ja, har ni hört om mina nya vanor? Jag kan inte sova om mornarna längre. Jag vaknar alltid av att solen lyser in. Som längst ligger jag i sängen till nio. Jag som brukade vara så seg på morgonen förr!?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0