Sunset

 
Kan vi bara ta en kort stund och bara glo på dessa bilder? HUR magiskt vackert är det inte vid min familj sommarstuga när solen är på väg att gå ner? Så, så, så fint! 
 
Jag har så många saker att göra idag att jag skulle vilja spy. Det är massvis av grejer som lagts på hög, och som måste tas itu med nu, innan jag drar utomlands. Bara det där med att packa resväskan, är en av sakerna. Jag brukar alltid vara ute i god tid, men denna gång har jag varit urusel och skjutit upp varenda grej. Det är jobb, inbetalningar, packning, handling, all tvätt, vårt småskitiga hem... gahhh, so many things to do, so little time. Kan ingen bara komma och fixa allt åt mig? Nåväl, jag har börjat lite smått att bocka av min to do-ista. Näst på tur är att färga håret och kolla igenom mina sommarkläder. Någon slags mat borde man kanske också ta och laga. Äta bör man, annars dör man, som man säger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0