Middag


Jag har varit lite deppig över att vi "bott i ingenstans", men ikväll hittade vi Obas centrum, där det fanns både shopping och restauranger. Vi kommer nog att få det bra här (men det har vi ju redan, iof!). Vi hängde på stranden i eftermiddagens. Havet var varmt, men då det var röd flagg, badade vi inte så mycket. Vi blev inte långvariga på stranden, min hy har blivit såpass bränd. I morgon får jag nog hänga under ett parasoll. 

Vi har ikväll varit på en mycket bra restaurang. Maten var SÅ god. Men jag måste ju berätta om en grej... Just när vi ätit och beställt in en mojito, kommer en servitör med en minidammsugare och börjar att suga upp smulorna på vårat bord. Haha, vi kunde inte riktigt hålla oss för skratt. Ja, skrattar är något av det vi gör mest här. Jag har det alltid så roligt med Linn.

Nu ska vi snart dra oss mot rummet. Vi tänkte ta sovmorgon imorn, då vi i morgon kväll tänkte svira om till partaj. Alanya ska ju ha ett bra nattliv, så man lär ju testa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0