Lotus blues


Ett riktigt gott glas rödpang, en alldeles förträffligt underbar sommarkväll och en fantastiskt bra bok, är precis vad man skulle kunna kalla för både lycka och ren perfektion. Jag måste verkligen tipsa om boken "Lotus blues". Mamma lånade ut den till mig, och på mindre än en vecka var den utläst. När jag väl fastnat i en bok, slukar jag den med storm. Jag hoppas innerligt att denna sommar kan bli en läs-sommar, där jag tar mig tid till att läsa bra böcker. Det bästa är att denna grymma bok har en fortsättning, som jag alldeles snart ska ta mig an! 

Anyway. Vad har ni haft för er idag? Jag har haft fullt upp. Först personalmöte, sen en kurs. Därefter häng med Linn i form av kaffe och mjukglass (årets första!!), och kvällen spenderade jag med familjen. Jag mår så bra nu, när sommaren kommit. Allt känns härligt då, alla bekymmer rinner av en. Och det bästa är kanske att jag åker utomlands om 1.5 vecka. Längtar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0