Västkusten

 
 
För några dagar sedan bokade vi campingplats några kilometer norr om Grebbestad. Fem dagar ska vi spendera på Västkusten i slutet av juli. Bara tanken gör mig pirrig! Oscar har mer eller mindre bott i Grebbestad när han var yngre, så han har btydligt mer koll än vad jag har. Jag har endast besökt Västkusten en enda gång, och då var jag en mycket liten tjej, så detta ska bli superskoj! 
 
 
 
 
Vi har inte direkt lagt upp någon plan eller gjort något schema som vi strängt ska följa. Vi har tänkt ta dagen som den kommer, för det är ju just det som är semester. Vi ska i alla fall njuta till fullor. Käka räkor, dricka vin, leva campinglivet och åka runt bland alla ställen vi tänkt besöka - så som Grebbestad, Fjällbacka och Smögen. När jag kikar runt bland alla bilder så d ö r jag vad mysigt det ser ut! 
 
 
 
 
Liksom kolla! Jag kan inte tänka mig något bättre än att strosa runt på bryggor och kika på små, gulliga hus och njuta av solnedgången. Eller, varför inte, sitta på en klippa och blicka över havet? DET med min kärlek, kan inte bli annat än bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0