25/1-16


Jag är helt dödskär i den skandinaviska inredningsstilen. Exakt så här vill jag ha det i mitt framtida hem!! 

Tjenare! Vilken dag, kära ni. Den började med jobb och slutade i att vi vid svärmors köksbord satt med beslutsångest. Vart kom denna beslutsångest ifrån då? Jo, vi var och kikade på lägenhet ikväll. Jag och Oscar är ute efter större, då vi i nuläget bor rätt så trångt. Men vi trivs förbaskat bra där vi bor, därför skulle vi aldrig flytta till större bara för att det är större. Det måste vara minst lika fint som vi har det nu. Idag kollade vi iaf in en tvåa. Den var fin, och läget är grymt. Men... Det är för mycket som måste göras i ordning (jag är rätt kräsen av mig), så vi väljer att leta vidare. Om ni har, eller vet någon som har, hus eller lägenhet i närheten av Torsby att hyra ut, hör av er! Vi är intresserade!! 

Nu ska vi sova, i morgon väntar ännu en dag med jobb. :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0