16/1-15

 
Då det var tulpanens dag igår, så var vi självfallet tvungen att införskaffa en tjusig bukett! Det andas verkligen vår, trots de 22 minusgrader som verkar där ute. Burr!! Jag hade ingen vas som passade till blommorna (måste verkligen införskaffa några vaser), så istället knöt jag ihop blommorna och satte dem i en mässingfärgad kruka som jag fick hem från Jotex från några dagar sedan. Krukar var alldeles för stor för alla vår blommor, så den passade finfint som tillfällig vas! Annorlunda men snyggt!
 
Jag har jobbat tills nio ikväll. Jag möttes av ett helt nystädat hem när jag klev genom dörren. Han är ju bara för underbar min prins. ♥ Nu sitter vi i soffan framför teven med ett glas vin. Riktigt lördagsmys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0