5/2-16


Jag börjar mer och mer inse att saker inte blir som man tänker sig. Som idag, när vi skulle och fika och jag och syrran därefter skulle kika på pll. Det hela slutade med att vi fick hetsäta semlan och skynda iväg, då jag fick urinvägsinfektion utan dess like. Jag var nära på att åka in till akuten, men det hann släppa. Till veckan kommer jag antagligen få en tid, som tur är. Jag börjar bli trött på urinvägsinfektioner vid detta lag.

Istället åkte jag hem och slängde ihop en gryta som ska få puttra ett tag. Vi storatädar även vår lilla stugan från grunden (vi har insett att vi måste ta tag i förvaringsmöjligheterna här hemma), så samtidigt donar jag med dammsugningen och annat plock. Vi ska ha förkrök hemma imorn, och jag älskar när jag kan visa upp vårt hem från dess bästa sida. Vi bor trots allt jättefint. De nya mattorna har även kommit, så det ska bli spännande att se om de blir bra under vardagsrumsbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0