2/2-15

 
Igår när Oscar var inne och läste min blogg så sa han: "Men Josse, det låter ju som om du skulle vänta barn". Haha! Men nä, så är det inte! Våra förväntningar handlar faktiskt om en lägenhet. Vi har hittat lite av en drömlägenhet, och vi håller alla tummar vi har på att den ska bli vår. Magkänslan känns bra, men visst, man vet inte hur det blir förrän något är helt bestämt. Vi hoppas iaf, för daaaamn, den har så mycket potential! 
 
Trots att jag hade sovmorgon idag, vaknade jag strax efter åtta. Jag drömde att jag var med i en Beck-film och att en vän till mig blev mördad. Så jag vaknade skräckslagen upp, och kunde sen inte somna om. Jag sitter och myser i soffan med en kopp kaffe. Det är så härligt att starta dagen på detta sätt. Det är verkligen vardagslyx på bästa sätt. Samtidigt kikar jag runt på inredning. Jag har ju fått världens thing för blommor och letar därför efter fina krukor, m.m. Lagerhaus leverer verkligen! Tror det får bli en tur dit till helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0