12/2-16


It's friday, friday, na na na naaa! Som vanligt jobbar jag helg, men fredag är ändå fredag! Jag har ägnat dagen åt "Carrie's diaries" och åt att laga mat á la asian style. Vette katten om det blev helt gott alltså, knepig smak, men ätbart. Oscar får döma själv. Jag har fått ännu en släng av urinvägsinfektion (förhoppningsvis den sista på länge), men det börjar ge med sig. När jag slutat ikväll ska vi nog fara till svärmor för lite vinande. Hon och några vänner ska ut ikväll, då det är fest på torget i och med rallyt, men vi får se hur jag och gubben gör. Jag hade ju baksmällan från helvetet förra helgen, så jag är inte särskilt sugen. Men lite vinhäng är alltid trevligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0