4/8-16

 
 
Min inspiration blomstrar inte direkt just nu, och min lediga tid lägger jag på annat, då jag jobbar varje dag denna veckan. Gahh, det är lite kämpigt, men det går allt! Och på lördag ska vi till Karlstad efter mitt dygnspass, så då får jag ett break. Men tröttheten är inget jag kan undgå, då jag aldrig varit någon morgonmänniska. Utöver allt det, är jag dock glad och lycklig. Många saker börjar falla på plats. Framtiden känns inte längre lika läskig. Jag är bara så taggad på vad den har att bjuda på! Det kommer hända en massa kul framöver. Det är dags att ta ännu ett nytt steg in i vuxenlivet, och det känns bara så rätt! Självklart ska jag berätta mer när allt är bestämt, men tills dess, får det vara en hemlis! Det kommer nog i alla fall leda till att jag har något att blogga om! :-) Och nä, det är inte så att vi väntar barn, det får allt vänta ett tag till, men något annat skoj väntar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0