Helg och grill

 
Jag har mer eller mindre varit ledig hela veckan, så "fredag hela veckan" är ett rätt bra uttryck. Jag kan sällan njuta av ledighet, då jag oftast stressar över allt jag måste hinna göra då, osv. Men denna vecka har nog varit bra för mitt stressiga inre. Den där enorma tröttheten som vanligtvis finns där, börjar avta. Oscar jobbade idag, så hela förmiddagen hade jag egen tid. En lång dusch med hårinpackning och hela köret. Sånt gör en lycklig. 
 
Linnea och Lovisa kom efter skolan över för middag. Vi grillade kotletter ute i regnet (tacka vet jag tak över verandan!) och åt pastasallad, grillsås och vitlöksbröd till. Kvällens fredagsplaner är rätt få. Jag sitter med ett glas rödvin och lyssnar på skön musik. Snacka om njutning på hög nivå! Alla ljus i huset är tända och det är bara för mysigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0