Fika

            
Efter en skön sovmorgon plingade telefonen till, syrran ville ha med mig på lunch. Sagt och gjort mötte jag och Oscar upp Linnea och Lovisa för lunch på Fika. Älskar deras sallader!! Efter en smarrig lunch, drog vi vidare till Wiener för kaffe. Innan vi åkte hem, blev det en tur på byn för shopping. Det var dags att uppdatera smink-bagen lite. 
 
Jag har haft en eftermiddag fylld med egen tid, det är ju typ det bästa som finns ibland, trots att jag är världens sällskapsmänniska. Jag har lyssnat på poddar, lagat middag, fikat (gjorde en sats vanliga chokladbollar, usch, de nyttigare är betydligt godare), läst bloggar och chillat i soffan. Jag ska faktiskt ta fram en bok och läsa nu, något jag är alldeles för dålig att lägga tid på. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0