30/9-15


Jag ber om ursäkt för alla mobilbilder, men jag fotar nada (Ehhh, här pluggas det mer eller mindre jämt, så har inte tid att fota), och internetet suger, så det tar sån tid att ladda upp bilder. Nåväl, gissa vad vi har för oss här hemma! Pluggar såklart :-))))) Mitt i allt pluggande, har vi även en drink som vi svenskar ska fixa. Japp, vi har en drinktävling på fredag! Riktigt kul, tänker dock inte avslöja vad det är för drink vi tänker göra, men blir den bra, kanske jag avslöjar receptet senare! 

Nu ska jag tokplugga alla drinkar, så att de sitter (det är nyckeln till att klara barprovet), samt teorin vi har på fredag. Tro det eller ej, men den mörka tunneln vi vandrat i, börjar faktiskt att ljusna! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0