21/9-15


Haha, jag vet inte vad det är för fel på oss åtta tjejer... Igår sa vi redan vid 23.00 att vi skulle sova - men självfallet lyckades klockan bli över ett. Vi pluggar lite för mycket och kommer alltid på något vi glömt att berätta, samt så skrattar vi en massa mellan det, så det är inte konstigt att klockan drar iväg. Men idag var vi verkligen som zombies allihop. Behöver verkligen en natt med ordentlig sömn, så därför ska jag bocka av plugget så fort jag bara kan. Andra veckan på EBS har dragit igång, och tack och lov känns det som om det mesta börjar lossna. Några av våra slutprov är faktiskt redan nästan vecka, så det gäller att ligga i. 

Nu ska jag färga utväxten innan jag sätter mig bekvämt och lär mig morgondagens drinkar.  Let's do this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0