20/9-15

 
God morgon! Det fick bli sovmorgon för oss tjejer i rum 401 idag. Som nästan alltid, är vädet på topp här i Barca. Idag är lite av en plugg-/städar- och shoppingdag. Jag måste nog ge mig ut och få mig frukost snart, sedan ska jag dra vidare och kika i butiker. Jag älskar att strosa runt inne på Zara. Jag måste försöka hitta presenter till de där hemma, men det är så svårt, det finns massvis att välja bland. 
 
Just nu hänger jag ute på vår takterass. Så himla nice! Jag kollar sociala medier och även lite info om Prag. Jag beställde nämlien flygbiljetter till Prag igår morse. Jag har känt så här inför det kommande nyårsfirandet (hehe rätt långt dit): antingen jobbar jag under nyår, eller så åker jag utomlands.Det fick helt enkelt bli det sistnämda. En vecka i Prag med en av de människor jag tycker allra mest om, det kommer bli toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0