19/9-15


Bilder den igår! 

Hellu guys! Idag har vi hängt på stranden, jag och Stina, plus några andra EBS:are. Då varmt och härligt! Natten innan hade vi röjt under vår coctail tour, så många var slitna. Tur för mig, blir jag aldrig direkt bakis utomlands. Barrundan var hur som haver kul, gav många roliga minnen som jag kommer bära med mig livet ut. Många bör dock inte nämnas här, hehe. Efter stranden fixade vi oss och drog ut och åt. Restaurangen var inget vidare, men den gick an. Paella, som vi tog, blir ju oftast rätt gott ändå. 

Ikväll drog vi till en shot-bar. Riktigt kul! Dit måste jag någon mer gång i livet. Det fanns hundratals olika shottar, och de lekte med eld och massa annat skoj. De flesta valde sedan att dra vidare, men jag drog hemåt. Jag har fått rätt tråkiga nyheter under dagen, så jag var, och är, inte på humör för att festa. Och det känns faktiskt rätt skönt att få vakna upp pigg och fräsch i morgon. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0