Gamla kvarteren


Idag passade jag på att strosa runt i de gamla kvarteren här i Barcelona. Så fint! Jag kände att jag bara var tvungen att trotsa förkylningen och göra något roligt. Jag gick vilse flera gånger, men i denna staden med dess skönhet, tappar går jag gärna bort mig. Haha, det var lite kaotiskt idag, då min vän som gick ut igår, inte gick att hittas under dagen. Jag blev ganska orolig när det blev kväll och hon ännu var borttappad. När jag tagit en sovstund på två timmar (!!!, förkylningens fel) och gick ner till lobbyn efteråt, satt hon tack vare där.  Sicken tur! Det blev en lugn kväll för oss. Jag sa god natt redan vid 22.00, och nu ska jag sova alldeles strax. Behöver verkligen få lite sömn inför imorn, då flygresa hem väntar. Det ska bli så skönt att få landa på Gardemoen och sedan bli upphämtad av O, för att sedan dra och sova första natten i vårt lilla hus. Jesus, vi har massvis att stå i de kommande dagarna. Mer saker skall flyttas och införskaffas, men det är mest kul, tycker jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0