9/10-15


Där uppe har ni några av världens bästa tjejer (+Elin då)! 

Hello Friday! Det har spillts många tårar idag, för 5 av oss 8 tjejer har farit hem. Tänk att man skulle hitta sådana underbara människor här i Barca. Man har fått vänner för livet, och det var inget "adjö", det var ett "hej då, vi ses igen", när vi kramade varandra hejdå. Idag är jag riktigt trött. Vi drog självfallet ut efter middagen igår och dansade. Det blev några drinkar och lite dans, sedan tog jag en taxi hem. Skönt att iaf inte känna sig helt död idag. Det känns så overkligt att jag är en utbildad bartender! Snacka om att det blir drinkkvällar hemma framöver. Hemma i Sverige håller de på för fullt med att flytta saker till huset. Så himla
snällt av dem att fixa det mesta innan jag är hemma! Det ska bli gött att flytta hemifrån, det känns helt rätt. Jag och min gosse ska påbörja vårt gemensamma liv, så mysigt. Jag längtar verkligen hem nu, speciellt sen tjejerna drog. Jag vill också få hoppa på flyget hem! Nåväl, kag får väl njuta av dessa lediga dagar här! 

Nu ska jag springa ner till Starbucks och köpa en latte, det behövs verkligen idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0